برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

کماکان خانه تکانی

امروز کمد دیواریم رو سر و سامون دادم باور کنید  چشمام رو بستم و هر چی که تا حالا فکر میکردم به درد میخوره ولی استفاده ای نکرده بودم رو دور ریختم احساس سبکی شدید میکنم .

برنامه رژیمم هم سرجاشه خداروشکر درسم هم که خیلی بده واقعا کاری کنم که واقعا از مطالعه لذت ببرم .

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

ااافریییییییین

خونه تکونی به ادم خیلی حال میده

مبینا...بهترین کار همینه که گفتی

اولا منم هر چیزی رو نگه میداشتم برای روز مبادا

شوهرم حالا چجوی بود؟

همه چیزای به درد بخور رو هم میریخت دور

خلاصه...مام یاد گرفتیم
الان کشو هامو ببینی...چند تا بلوز توشه..و چند تا شلوارک
همونایی که میپوشم
تا لباسی رو فکر میکنم چند روزه نمیخوام بپوشمش فوری میذارمش دم در
لباسای مجلسی هم 5 ..6 تا بیشتر ندارم
همه رو دادم بیرون
اگه بیایی کمدام رو ببینی!!!
راستی یه بقچه حاویه فکر کنم 15 تا شال ورسری بود..اونا رو دادم بیرون
خلاصه الان اسو پاسم
ولی سبکککککککککککک
خیلی حال میده

آره عزیزم خیلی حال میده به خدا منم هر چیزی که تا حالا فکر میکردم که میپوشم ولی فقط جامو گرفته بود رو انداختم دور
خیلی لباس شد باورش میشه جلال جان میگفت که خجالت میکشم این همه رو بذارم دم در به خاطر همین هر چند ساعتی یه کیسه اش رو می نداخت دور ولی الان دیگه سبک شدم خیلی عالیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد