برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

روز شنبه

امروز اگه خدا بخواد روزه گرفتم ، باشگاه هم دارم ایروبیک خداکنه که تشنه ام نشه و

اذیت نشم . ازامشب همسری گفته که شبها بریم پیاده روی پارک خیلی خوبه قبلا از پیاده روی نتایج خوبی گرفتم .سحری یه خورده میوه خوردم سه تا زردآلو خوردم و یه بیسکوییت کوچیک نگید که دارم تو رژیم زیاده روی میکنم چون که واقعا میخوام جلوی معده ام رو بگیرم . برنامه درسم هم ایشاله از فردا شروع میشه امروز یکم کار دارم اونها رو انجام بدم

سرفصل هام رو مشخص کنم بعد شروع میکنم.


راستی  هنوز خودم رو وزن نکردم به خاطر اینکه ناامید نشم و تند تند روی وزنه نرم

وزنه رو دادم دست همسایه و با خودم عهد بستم که دو هفته یکبار ازش بگیرم . فعلا تا بعد

نظرات 1 + ارسال نظر
شراره شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://sharikhanum.blogfa.com/

سلام دوست خوبم.خوشحالم که توهم رژیمت ر وشروع کردی برات ارزوی موفقیت میکنم ایشالله به زودی همونی میشی که خودت میخوای.
ودعا میکنم تو امتحانات ارشد هم موفق باشی عزیزم

ممنون از آرزوهای خوبت قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد