برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

روز ششم

الان دیگه رژیم گرفتن خیلی راحت تر شده برام اول که شروع کرده بودم کمی ضعف می کردم ولی حالا دیگه اصلا ضعف نمی کنم اگرم ضعف کنم با هویج یا دو تا برگ کاهو برطرفش می کنم.

راستی یه خبر خوب امروز که خودمو وزن کردم شده بودم 64 کیلو و 100 گرم یعنی یک کیلو و سیصد گرم کم کردم خیلی خوشحالم

خدا رو شکر

آخه میدونی اگه رژیم بگیری و کم نکنی خیلی حالت گرفته میشه ولی خداروشکر که موفقیت آمیز بوده. همسری که خیلی خوشحاله میگه ایشاالله امسال برای عید یه مانتوی سایز یک می خریم.

راستی امروز صبحانه ام یه نیمرو خالی خوردم۱۳۰ تا + 40 تا چای شیرین =140 تا

میان وعده یه دونه پرتقال و یه سیب خوردم=70

بعد از میان وعده هم نیم ساعت دوچرخه زدم و هم ده دقیقه حلقه و ورزش ایروبیک یه ربع انجام دادم و بعدشم 50 تا دراز و نشست رفتم

ناهار آبگوشت بود سه قاشق از آبش خوردم و دو کف دست نون هم از گوشت کوبیده اش خوردم ( خوشمزه بود جاتون خالی خیلی سخت بود که ازش بگذرم


  ولی گذشتم )

= تقریبا 250 تا میشه.

تا بعد


نظرات 2 + ارسال نظر
. شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.akstak.blogsky.com

سلام خواستم یه ارزوی خیلی قشنگ برات بگنم امیدوارم هر روز چاغ شی اونقدر که نتونی از در رد شی امیدوارم وزند ۱۲۰ کیلو به اضافه ۱۰ کیلو چربی شی امیدوارم وقتی میری روی ترازو ترازو بشکنه خورد شه امیدوارم.........
اگه عصبانی شدی خوبه چون ۱ کیلو وزن کم کردی هر روز بیا این نظر بخون

دیگه داشتم کم کم کفری میشدم از این آرزوهات

سایه شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://saye31.blogfa.com

عزیزم خوشحالم که تونستی وزنت رو کم کنی
آفرین

قربونت عزیزم مرسی عزیزم از این لینک کردن قشنگت بووووووووووووووس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد