برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

دومین روز برنامه

امروز صبحانه دو کف دست نان و یکم پنیر و یه چای شیرین خوردم = 200 تا کالری شد.


ساعت 11 باشگاه رفتم و 15 دقیقه تردمیل و ورزش های دیگه با دمبل انجام دادم و

بعدش دو گاز کوچک ساندویج زدم که فکر کنم 50 کالری شده باشه. بعدش یه پرتقال و یه سیب خوردم و تا الان که غروب شده دیگه چیزی نخوردم

راستی یادم رفت بگم که وزن کردم تو باشگاه 65کیلو 300 گرم بودم که همش 100 گرم کم کرده بودم که خیلی ناامید شدم ولی خوب عوضش سایز خوب کم کردم بعدا میام و سایزهامو می گم تا ببینید که دو ماهی که باشگاه رفتم چقدر فرق کردم مربی باشگاه میگه که کسی که ورزش میکنه بیشتر سایز کم می کنه و کمتر وزن کم می کنه چون عضلات سنگین تر شده وزن شاید بیشتر هم بشود. خلاصه خدا کنه که من وزن هم کم کنم چون بیشتر وزن برام مهمه درسته سایز هم مهمه ولی جالبه بگم که قبل از باشگاه شلوار سایز 44 می پوشیدم الان سایز 38 هم تنم میشه . ولی یه شلوار دارم که سایزش 30 هستش اگه اون تنم بشه دیگه از خوشحالی پر درمیارم.2uge4p4


دوباره رفتیم بیرون دوباره داستان همان معجون انکار از من و اصرار از همسری که باید بخورم منم فقط تهش که بستنی داشت خوردم فکر کنم 100 گرمی بستنی شد که میشه 190 تا


اما خوب وقتی که برگشتیم حسابی ورزش کردم نیم ساعت دوچرخه زدم و ده دقیقه حلقهJC Hulahoop Girl و  30 تا دراز و نشست و نرمش هم کردم که جای بستنی معجون دربیاد.

و بعد هم شام بود که قول دادم به خودم که نخورم ولی باز هم نشدSmilie (59) و 5 قاشق برنج شد و یه قاشق خوراک با تن ماهی و یه پیش دستی سالاد بدون سس که تقریبا 300 تا

که جمعا امروز میشه 740 تا کالری مصرف کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد