برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

روز پنجم

 دیروز فرصت نکردم بیام و بنویسم به خاطر همین الان اومدم که بگم چیا خوردم و چیکار کردم

راستی قرار کرده بودم که روزه بگیرم ولی چون همسری خونه موند نذاشت بگیرم میگه برام خیلی ضرر داره

صبحانه یه چای کم شیرین خوردم و کمی تخم مرغ نیمرو که همسری درست کرده بود و خیلی خوشمزه درست می کنه. یه نیمرو که 130 کالری داره با دو کف دست نان تقریبا دویست و پنجاه تا.

ناهار هم که 5 قاشق برنج 250 تا کالری با یه قاشق خورشت 100تا کالری خوردم و نصف لیوان ماءالشعیر که نمی دونم چقدر است ولی اگه با نوشابه حساب کنیم 100تایی میشودکه جمعا 450 تا خوردم

عصر یه مثلث از پیتزا خوردم

شام هم که دو قاشق برنج خوردم با یه دونه کباب لقمه  آماده حدود 300تایی خوردم که جمعا دیروز خیلی خوردم که راضی نبودم 

ورزش هم اصلا انجام ندادم فقط برای خرید بیرون رفتیم که حدود دو ساعتی پیاده روی کردیم که نمیدونم حساب است یا نه فعالیتم فقط همین بود البته از صبح تا ظهر هم به گردگیری خونه و مرتب کردن کمد و کشوها مشغول بودم که خیلی خسته شدم.

امروز که پنج شنبه است قراره برم باشگاه و خودم رو وزن کنم خدا کنه کم کرده باشم .

نظرات 3 + ارسال نظر
اولین مرجع تخصصی قالب های بلاگ اسکا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ http://bsthemes.blogsky.com


اولین مرجع تخصصی قالب های بلاگ اسکای
همه نوع قالب برای بلاگ اسکای

سایه جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://saye31.blogfa.com

سلام خانم خانماااااااااا
به به میبینم که داری لاغر میکنی
آفرین عزیزم
نمیدونی وقتی کامنتتو دیدم چقدر خوشحال شدم
گلم خیلی دلم برات تنگ شده بود..خیلی خیلی
من شنیدم که اول سایز کم میشه بعد وزن
اگه وزنت نیومد پایین نگران نشو
راستی فهمیدم که قد و قوارمون مثل همه
منم 160 قد و وزن 57
تو خیلی زیاد نداری...راحت میتونی کم کنی
راستشو بگم..من در عرض یک سال از 55 رسیدم به 61
کاری که کردم فقط شب ها برنج نخوردم و سعی کردم از تنقلاتم کم کنم..البته اینو بگم که من اصلا به شیرینی جات علاقه ندارم و نمیخورم..ولی نمیدونم چرا وزنم رفت بالا..دختر من 2 ماه یکم رعایت کردم
سریع وزنم اومد پایین..تو هم میتونی قربونت برم
روی گل دخترتو ببوس و به همسری سلام برسون

سلام عزیز دلم خوشحالم که خوبی پس اینم یه تفاهم دیگه است که ما داریم حالا هر وقت 57 بشم کل محله رو شیرینی می دم البته من قبلا 52 کیلو هم بودم ولی چون حامله شدم برگشت. راستی لینکم کنی که خوشحال میشم . دوست دارم

سایه جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ http://saye31.blogfa.com

راستی لینکت کنم؟یا نمیخواهی لینک بشی؟خبرم کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد