برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

ادامه برنامه ۲

امروز که خودم رو وزن کردم بسی ناامید کننده بود چون چیزی کم نکردم البته اصلا رژیم رو زیر پا نمیگذارم و ادامه میدم به قولی جنگ جنگ تا پیروزی

دیگه میخوام که خودم رو وزن نکنم تا یکماه ببینم چی میشه.

تازه ورزش هم در برنامه  ام است

پست قبلی الگویی بود برای قوی کردن  اراده ام چون به آن چیزی که خواست رسید و منهم می خواهم به هدفم برسم هم درسی هم برنامه رژیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام عزیزم..پست قبلیت خیلی جالب بود
تو هم میتونی خانومی...من مطمئنم

مرسی عزیزم از دلگرمیت باور کن یه موقع هایی واقعا ناامید میشم فرقی نمیکنه چه تو درس چه تو رژیم اما دعام کن که تو هر دو تا هدفم جدی ام ایشالله یه روز خبر قبولیم رو بهت بدم عزیزم

زهرا عرفانی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.101recipe.com

سلام عزیزم. خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم.
منم تو کاری که پیش گرفتی برات آرزوی موفقیت میکنم.
ایشالا که به همه هدفات برسی.
میبوسمت خانومی.

ممنون از اومدنت عزیزم
بووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد