برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

یه دسر خوشمزه به همراه ژله آکواریوم و ساحل







اولی یه دسر خیلی خوشمزه است که دیشب امتحانی درست کردم که امروز که مهمون دارم اگه خوب دراومد واسه مهمونی در نظر بگیرمش که خیلی خوشمزه شد و امروز اینو  برای مهمونی که برادر شوهرام با جاریام هستند درستیدم

دستورش خیلی آسونه از یکی از سایت ها برداشتم که الان یادم نیست اگه یادم افتاد می ذارم آدرشو .

اول یه عدد تخم مرغ رو با نصف لیوان شکر و مقداری وانیل با چنگال می زنیم تا لیمویی بشه و کشدار بشه بعد توی یه ظرف دیگه یه لیوان شیر و دو قاشق پودر کاکائو رو هم میزنیم تا کامل حل بشه و کنار میذاریم. بعد توی یه ظرف دیگه یه لیوان شیر با دو قاشق آرد رو هم میزنیم تا کامل حل بشه بعد روی گاز میذاریم همین شیر و آرد رو  و آنقدر هم میزنیم تا کمی غلیظ بشه غلیظ که شد محلول شیر و کاکائو رو اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا خوب سفت بشه مثل فرنی در همین لحظه یه کم کره اضافه میکنیم بعد که شکل فرنی شد خاموش میکنیم زیرش رو و توی ظرف مورد نظر برای سرو بیسکوییت پتی پور ساده رو میچینیم کنار هم بعد از مواد روی اون رو میپوشونیم بعد لایه بعدی دوباره بیسکوییت و دوباره از مواد و لایه آخر باید مواد باشه و رویش رو با پودر نارگیل تزیین میکنیم و به مدت سه الی چهار ساعت توی یخچال بمونه خیلی خوشمزه است حتما امتحان کنید.


دسر بعدی دسر آکواریوم و ساحل است از ژله بلوبری رو نصف کردم گذاشتم بست کمی که سفت شد پاستیل ماهی و صدف و ستاره دریایی رو چیدم و بعد نصف دیگه ژله رو ریختم و بعد که کامل بست از پودر بیسکوییت پتی پور به عنوان ساحل و شن استفاده کردم البته چتر نداشتم . سنگها هم که اسمارتیز است . نوش جان


بعدی هم که سالاد مهمونی امروز است تزیین شده اش رو گذاشتم . با این اوضاع امروز روزه ام تا از این دسرها زیاد نخورم موقع درست کردن. این هم از رژیم من بماند که دو کیلو اضافه کردم و نمیدونم چی کار کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد