برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

تنظیم وقت خودم


برنامه ام از روز یک شنبه دوم مرداد ایشاالله


درس ها رو بر طبق سرفصل ها بخونم .


صبح ایشاالله بعد از نماز صبح دیگه نمی خوابم و درس بخونم رشد بخونم از ساعت پنج تا شش و نیم


نیم ساعت استراحت


هفت تا هشت و نیم درس بالینی بخونم


نیم ساعت استراحت


۹ تا ۱۰ دوچرخه و حلقه


۱۰ تا ۱۱ فیزیولوژیک بخونم


نیم ساعت استراحت


یازده و نیم تا یک درس آسیب شناسی بخونم


یک به بعد استراحت نهار نماز  و ورزش


ساعت شش تا هفت زبان بخونم


هفت تا هشت با عسلم بازی کنم


بعدش آماده کردن شام و خوردن آن و جمع کردن و شستن ظروف و تمیز کردن اجاق گاز


ساعت ۱۱ تا ۱۲ زبان رو دوره کنم .


برنامه رژیم هم که همچنان ادامه دارد.


دعا کنید که طبق برنامه ام پیش بروم ایشالله فردا شب بعد از ساعت هشت میام و از انجام آن میگم


با خودم عهد کردم که حتما به برنامه ام عمل کنم و گرنه خودم رو از بعضی چیزهایی که بهشون علاقه دارم محروم کنم مثلا اینکه اگر برنامه ای رو در ساعتی خاص انجام ندادم حتما شب از خوابم بزنم و انجام بدم و تا انجام ندادم تو رختخواب نرم . اینکه برنامه ام رو اینجا می نویسم به خاطر اینه که خودم رو مقید کنم به انجام دادن اون کار و فقط و فقط جنبه شخصی داره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد