برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

روز سوم

امروز هم اگه خدا بخواد روزه گرفتمفرشته می دونید هم قضای روزه دارم هم اینکه با روزه معده ام زودتر کوچک می شه سحری هم فقط یه سیب خوردم که 35 کالری داشت.نیشخند

افطاری یه چایی خوردم و دو تا خرما که جمعا 40 کالری میشه و یه مقدار خیلی کمی نون تست سوخاری و شام هم که همون 5 تا قاشق برنج و دو قاشق هم املت خوردم Cookingو بعدش چایی با یه خرما که جمعا 330 تا میشه تقریبا که کل امروز شاید 500 تا بشه که خیلی راضی بودم.


از ورزش که نگو خیلی خوب بود 20 دقیقه دوچرخه زدم  و ده دقیقه حلقه هم زدمJC Hulahoop Girl و 200 تا با ابراکت دراز و نشست زدم  ۱۰۰ تا طناب زدم Phil 31و 30 تا شنا رفتم و 20 دقیقه هم ورزش ایروبیک کردم Dance2که خیلی خوب بود.Ok و به قولی خیلی حال داد.JC Hurrah


چند تا چیزه که خیلی سعی می کنم رعایت کنم اونم اینه که قبل از غذا حتما دو لیوان آب بخورم تا معده با آب پر بشه و کمتر غذا بخوریم . و دیگه اینکه بعد از هر وعده حتما مسواک می زنمmesvak که دیگه هوس خوردن چیزی نکنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
farzid دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.matinhek.com

سلام وبلاگ خوبی دارید لطفآ اگه امکان داره سایت مارا در وبلاگ خودتون با نام وب سایت رسمی متین حک لینک کنید و به سایت ما هم سر بزنید و در سایت عضو شوید ، در مطالب تالارگفتمان هم شرکت کنید
جهت ارتباط و همکاری در زمینه ساخت آهنگ،شعر،تنظیم با متین حک با شماره تلفن زیر تماس بگیرد.

شماره تماس: 09198305121

لطفا از دادن پیامک خوداری نمایید به هیچ وجه جواب داده نخواهد شد

لطفآ کسانی که فیس بوک دارند ، دو صفحه زیر را ادد کنند :

http://www.facebook.com/group.php?gid=119761544716179

http://www.facebook.com/matin.hek

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد