برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

تکاندن خانه و دل باهم

نمی تونم رو درس تمرکز داشته باشم می خوام یه خورده خانه تکانی کنم هم خونه رو هم دلم رو

می خوام از انگیزه هام بگم :

می خوام درس بخونم که قبول بشم ارشد رو تا به همه بگم که می تونم و قبول میشم .

آخه چند سالی از لیسانسم گذشته و چند باری بدون اینکه بخونم کنکور شرکت کردم و قبول نشدم و همه نظرشون نسبت به من یه جوری شده که برای چی کنکور میدی تو که قبول نمیشی در حالی که من همون موقع که کنکور دادم برای لیسانس رتبه دو رقمی آورده بودم و الان میخوام که ثابت کنم که میشه دوباره شیرینی اون روزها رو تکرار کرد.

همسری خیلی دوست. داره که قبول شم اون هم به هدفام انگیزه میده که دوست دارم خوشحالش کنم .

هدف دیگم من از اول عاشق مشاوره بودم و همیشه کتاب های روانشناسی رو مطالعه میکردم ودوست دارم که آکادمیک تر بخونم .

هدف اولم دانشگاه دولتی است و لی اگه نشد آزاد میرم اگه خیلی مایل نیستم.

برنامه دیگرم کم کردن وزنم است که همسری به این یکی خیلی خیلی مشتاق تر است. و میخوام که به هر دو تا هدفم برسم .

قصد دارم تو برنامه هام وقتی برای خونه هم بگذارم که داخل کمد دیواری ام به هم ریخته است.

باید مرتب کنم وسایل اضافه رو دور بریزم و نگه ندارم هر چیزی رو که دو سه سالی گذشته و هیچ استفاده ای نکرده ام . باید ببخشم به اونهایی که لازم دارم.

الان فقط میخوام بگم که من میتونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد