برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

بازگشت دوباره با انرژی

امروز که اومدم اینجا دیگه واقعا از دست خودم خسته شدم تو همین وب بود که با رژیم رسیدم به 63 کیلو ولی باز هم شدم 68 کیلو .

تازه درس رو هم تنبلی میکنم .

میخوام یه برنامه درست و حسابی بنویسم  حالا که تابستونه و روزا طولانی

صبح ها که 6 صبح هر روز پیاده روی دارم یه ساعت با همسایمون

بعد که برمیگردم  بعد از صبحانه که از همین امروز یه  کف دست نون لواش و یه قوطی کبریت پنیر بود و یه چای کم شیرین خوردم تا ساعت 11 درس خوندم بعد دیگه علافی تا الان که اومدم پای نت.

ولی ایشاالله دیگه هر روز میخوام حداقل روزی 8 ساعت درس بخونم

دو ساعت صبح  دو ساعت ظهر  دو ساعت بعدازظهر و دو ساعت هم شب

البته فردا که برنامه بیرون رفتن دارم قصد کردم بازار برم و کمی خرید کنم پانزده خرداد میرم

ولی ایشاالله از روز چهارشنبه دو ساعت صبح : آسیب شناسی روانی

دو ساعت ظهر : بالینی

دو ساعت بعداز ظهر : رشد

یک ساعت هم زبان هر روز بخونم

یک ساعت شب هم روش تحقیق بخونم

و هر سه روز یکبار تست هم کار کنم.

از برنامه های دیگرم :

صبح ها که پیاده روی دارم

ظهر ها ساعت 1 تا 2 باشگاه ایروبیک میرم البته یه روز درمیان

هر روز یک ساعت هم بذارم برای دوچرخه ثابت و ابراکت بزنم که فکر کنم ساعت 3 تا 4 زمان خوبی برای ورزش هستش.

حالا کل برنامه ریزی :

8 ساعت که درس میخونم

یه ساعت هم که باشگاه میرم

یه ساعت هم که دوچرخه و ابراکت میزنم

جمعا میشه 11 ساعت یعنی اگه از 24 ساعت شبانه روز کم کنم 13 ساعت دیگه میمونه که اگه شبها 12 بخوابم و صبح 6 بلند شم و ظهر هم یه ساعت بخوابم که جمعا 7 ساعت خوابیدم از 13 کم کنیم 6 ساعت دیگه میمونه که اونهم با دخترم بازی کنم و کاردستی باهاش درست کنم و غذا بذارم دیگه حله 


اینطوری نه آدم وقت کم میاره تازه به همه کارهاش هم میرسه. 


حالا برنامه ریزی برای صبحانه و ناهار و شام:

صبحانه رو که اگه همسری دیر بره سرکار 9 میخوریم اگه نه 7 صبح میخوریم

برنامه ناهار :

شنبه ها:

ماکارونی که از ساعت 11 بذارم یه ساعت کار میبره

یک شنبه ها:

عدس پلو با چرخ کرده یا استانبولی

دوشنبه ها:

تن ماهی با گوجه با برنج

سه شنبه ها:

چلو مرغ

چهار شنبه ها:

یتیمچه

پنج شنبه ها:

کتلت

جمعه ها:

خوراک چرخ کرده با سیب زمینی


شام ما معمولا همون چیزی که برای ناهار داریم رو میخوریم یعنی به خاطر صرفه جویی توی وقت دو وعده درست میکنم.

البته شام پنج شنبه ها و جمعه ها به همراه سوپ است یا جو یا ورمیشل

فعلا این برنامه من هستش تا بیام و از چند و چون اجراش براتون بگم.

راستی به خودم قول دادم که فقط از ساعت ۹تا ۱۰ صبح بیام سراغ نت تا گزارش کامل بدم و به دوستان گلم سر بزنم. فعلا بای


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد