برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

برای خودم می نویسم

هر کی دوست داره بیاد تو

یه برنامه خیلی جالب و واقعا آسان برای رژیم

هر وقت احساس گرسنگی کردم به هر چیزی که میل داشتم دم دستم گذاشتم ، سپس به اونها نگاه کردم و پیش خود گفتم که میتونی بخوری ولی ده دقیقه صبر کن بعد همه رو بخور

 

بعد از ده دقیقه دیگه اصلا میل نداشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
شراره یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://sharikhanum.blogfa.com/

سلام مبینای گلم.اولا از وطلبی که راجع به لاغری وتغذیه گذاشتی خیلی ممنون.واقعا استفاده کردم
درمورد رژیم هم چشم در اولین فرصت رژیمم رو میذارم تو وبلاگم
خانومب من که توی وبلاگم نوشتم ۱۰۵ کیلو هستم.حدود ۳۵ کیلوش اضافه هستش.هدفم ۷۵-۸۰ کیلو شدنه.قبل از باردای از۱۱۲ تونستم خودمو به ۸۸ برسونم.ولی بعداز حاملگی دوباره چاق شدم.
ولی دوباره کمش میکنم.
خانومی تو چند سالته؟نی نی داری ؟چندسالشه؟

میام پیشت عزیزم میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد